onsdag 16. juli 2008

Tittel

Ja, da var denne dagen så og si over. I dag har jeg hatt glattkjøring, og det gikk fint. Jeg har ikke sett en ny film på noen dager nå, og bør vel se en snart.

Jeg har sittet og spilt FM de siste dagene, og det har gått som bare det, men blir litt kjedelig i lengden. Jeg sitter og hører på Øystein Sevåg, og det er fint.

Når det gjelder filmer vil jeg gjerne anbefale to filmer nå rett og slett. To fra listen av filmer jeg har sett i år.

Seraphim Falls
Bridge To Terabithia

To fine filmer å se en sen kveld når det regner. I Seraphim Falls spiller Pierce Brosnan og Liam Neeson. Neeson jakter på Brosnan. Bedre blir det ikke. I Bridge To Terabithia spiller to fremragende tenåringsstjerner, Josh Hutcherson og AnnaSophia Robb. Filmen handler om to unger som lar fantasien lage en verden.

Så se de to filmene, jeg anbefaler dem. Det var alt for nå. Peace Out!

Ingen kommentarer: