fredag 25. juli 2008

The Dark Knight

I kveld skal jeg se den nye Batman-filmen The Dark Knight. Det blir skikkelig kult. Har gledet meg lenge, og har store forhåpninger. Jeg har sett alle andre Batman-filmer, og alle er ganske gode, unntatt Batman and Robin, som var elendig.

Jeg hadde bursdag på tirsdag, og fikk den del penger. Vi har også funnet igjen vognkortet, så jeg kan kjøre bil igjen. Får antageligvis lappen iløpet av 2008, men man skal ikke ta gleden på forskudd selvfølgelig.

Jeg og en kamerat skal ha Metal Gear Solid maraton, dvs spille alle spillene i historisk rekkefølge. Det blir fett.

Også skal jeg anbefale to nye filmer, og da tar jeg en fra listen og en jeg har sett for halvannet år siden. Den første er den jeg så for lenge siden, og det er Batman Begins (siden vi er inne i den perioden hvor en ny Batman-film går på kino) og den andre er Gangs Of New York. Dere vet jo hva Batman handler om, nemlig en man som kler seg ut som en flaggermus og bekjemper kriminalitet. Gangs OF New York derimot er en sterk film hvor Leonardo Di Caprio, Cameron Diaz og Daniel Day-Lewis spiller. Den handler om to gjenger i New York som kjemper en dødelig kamp om gatene i New York.

Det var det, og så får dere ha en fin dag. Jeg vet jeg skal ha det ;)

Ingen kommentarer: